Nowy algorytm Google

Google zaczęło w swoich wynikach wyszukiwania promować strony dostępne w przyjaznej wersji dla urządzeń mobilnych.

Jest to nic innego jak wymuszenie mobilnego standardu od najpopularniejszych i nie tylko, odwiedzanych przez największą liczbę użytkowników stron internetowych. Tak więc, jeśli posiadacie strony internetowe i nie chcecie „zniknąć” z wyszukiwarki Google’a, koniecznie musicie stworzyć wersję mobilną posiadanej strony.

Jeśli chcielibyście sprawdzić, jak wypada wersja mobilna waszej strony, możecie skorzystać z testu przygotowanego przez Google, wystarczy kliknąć tutaj.

elpcmaniak

Informatyk z zawodu, interesuję się majsterkowaniem i elektroniką. Po godzinach lubię tworzyć...Kocham góry!

Poczytaj jeszcze...

3 komentarze

  1. Marcin napisał(a):

    jestem ciekawy jak bardzo się zmienią serpy i w przeciągu jakiego czasu skończy się tak naprawdę update 🙂

  2. Bartek napisał(a):

    Z wiedzy jaką posiadam wynika, że nowy algorytm Google dotyczy tylko i wyłącznie zmian dla urządzeń mobilnych. Czyli jeśli przykładowo strona X znajdowała się dotychczas na pozycji 3, pozycja ta zostanie zachowana dla urządzeń niemobilnych. Próba jej wyszukania na urządzeniach mobilnych, będzie niestety graniczyć z cudem. Jeśli strona X będzie responsywna, może liczyć na bardzo dobre wyniki w wyszukiwarce.

  3. Kompser napisał(a):

    Dzięki za test 🙂 przydał się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.