Nowy algorytm Google

Google zaczęło w swoich wynikach wyszukiwania promować strony dostępne w przyjaznej wersji dla urządzeń mobilnych.

Jest to nic innego jak wymuszenie mobilnego standardu od najpopularniejszych i nie tylko, odwiedzanych przez największą liczbę użytkowników stron internetowych. Tak więc, jeśli posiadacie strony internetowe i nie chcecie „zniknąć” z wyszukiwarki Google’a, koniecznie musicie stworzyć wersję mobilną posiadanej strony.

Jeśli chcielibyście sprawdzić, jak wypada wersja mobilna waszej strony, możecie skorzystać z testu przygotowanego przez Google, wystarczy kliknąć tutaj.

elpcmaniak

Informatyk z zawodu, interesuję się majsterkowaniem i elektroniką. Po godzinach lubię tworzyć...Kocham góry!

Poczytaj jeszcze...

4 komentarze

  1. Marcin pisze:

    jestem ciekawy jak bardzo się zmienią serpy i w przeciągu jakiego czasu skończy się tak naprawdę update 🙂

  2. Bartek pisze:

    Z wiedzy jaką posiadam wynika, że nowy algorytm Google dotyczy tylko i wyłącznie zmian dla urządzeń mobilnych. Czyli jeśli przykładowo strona X znajdowała się dotychczas na pozycji 3, pozycja ta zostanie zachowana dla urządzeń niemobilnych. Próba jej wyszukania na urządzeniach mobilnych, będzie niestety graniczyć z cudem. Jeśli strona X będzie responsywna, może liczyć na bardzo dobre wyniki w wyszukiwarce.

  3. Kompser pisze:

    Dzięki za test 🙂 przydał się!

  4. ATIUM pisze:

    To były czasy, teraz to ponoć promuje dostosowanie do osób niewidomych, co jest zdecydowanie trudniejsze do wykonania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.